dissabte, 22 de març del 2014

Pop a feira

Esteu a dieta i voleu menjar un plat ràpid, saborós i amb poques calories? Proveu de fer aquesta recepta. Segur que us agrada. Sempre que anem de tapes demano pop, m'encanta, però mai el feia a casa, ja que bullir les patates em donava una mica de mandra, vaig descobrir que les podia fer al microones en un tres i no res i ara faig aquesta recepta molt sovint.

INGREDIENTS PER 2 PERSONES

.- 400 g de pop bullit
.- 2 patates noves mitjanes
.- pebre vermell
.- oli d'oliva
.- escames de sal maldon

ELABORACIÓ

Posarem les patates al microones uns 12-15 minuts, segons la potència del vostre aparell, prèviament les rentarem molt bé amb aigua. Jo sempre les punxo una mica amb el ganivet. Un cop cuites les pelem i les tallarem en rodanxes. Les posarem al plat, de base, salarem lleugerament i tirarem un raig d'oli. A continuació farem igual amb el pop, jo utilitzo les bosses envasades al buit del Mercadona, ja ve cuit. És molt pràctic, està tendre i és molt bo. Repartiu bé els trossos tal com es veu a la fotografia, després, en un got prepareu una mica d'oli amb el pebre vermell, ho remeneu bé i el repartiu per sobre, després  l'escalfeu lleugerament al micro, no us passeu, per que expulsa aigua i s'endureix. Quan el retireu poseu unes escames de sal maldon i a menjar. Molt bon profit!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada