dimarts, 26 de novembre del 2013

Crema de formatge amb broqueta de fruits secs i xarop de maduixa

Aquest diumenge em venia de gust menjar alguna cosa dolça, però últimament em noto cada cop més panxeta, així que no em podia permetre fer excessos en el menjar. He deixat volar la meva imaginació fins que se m'ha acudit aquesta combinació, la veritat és que després em feia petonets a mi mateixa per la idea, ja que he pogut satisfer els meus instints més bàsics. 
He preparat unes postres d'allò més senzilles i baixes en calories, aptes per diabètics. 
Us passo aquesta recepta, espero que us agradi i que després no us sentiu culpables per haver gaudit d'aquesta delícia.
 
 
INGREDIENTS PER 2 PERSONES
 
.- 2 terrines de formatge 0% de matèria grassa (Mercadona)
.- 2 sobres d'edulcorant
.- 4 cireres confitades
.- un grapat de passes
.- 6 nous
.- un raig de xarop de maduixa
 
ELABORACIÓ
 
He utilitzat una terrina de formatge i un sobre d'edulcorant per persona. He afegit els fruits secs i l'he decorat amb unes broquetes de cireres confitades, passes i nous. Per donar-li una mica de color he posat uns fils de xarop de maduixa. Les cireres són molt dolces pels diabètics, però una  o dos  no alteraran massa els seus nivells de glucosa, si han de fer una dieta molt estricta, per que tenen un mal control de la seva malaltia, només cal suprimir les cireres i el xarop, ja que  sempre es pot substituir per unes maduixes o uns gerds naturals del temps. Crec que us agradarà, bon profit!
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada