diumenge, 28 de juliol del 2013

Còctel de marisc

Aquests dies tan calorosos sembla que només tenim apetència per receptes fresques.
Avui he reunit a la meva família a la taula, fa una calor sufocant i per aquest motiu he triat aquesta recepta tan fàcil que es serveix directament del refrigerador. Si no abusem  de la quantitat de salsa que hi afegim, pot ser apta en dietes d'aprimament.

INGREDIENTS 4 PERSONES

.- 400 gr de llagostins
.- 400 gr de pinya natural
.- 14 palets de cranc
.- 100 gr de pernil dolç en quadradets
.- un enciam de la varietat romana

Salsa rosa:

.- 200 gr de maionesa light
.- 1 cullerada de mostassa
.- 3-4 cullerades de quètxup
.- 1 cullerada de wisky
.- batre bé tots els ingredients per homogeneïtzar

ELABORACIÓ

Pelem els llagostins, els tallem a trossets.
En guardem 3 per persona per decorar.
Tallem els palets i la pinya.
Utilitzarem només les fulles més tendres
de l'enciam tallades en juliana.
Agafarem unes copes que siguin amples i boniques.
Posarem tots els ingredients, també els trossets
de pernil dolç.
Finalment només ens quedarà afegir una cullerada
de salsa rosa i decorar la copa amb els llagostins.

Jo tinc dos models de copes, aquí us presento com
em va quedar, la meva família estava encantada amb
el resultat, ja que amb la calor que feia, un còctel de marisc acabat de treure de la nevera els venia molt de gust.

Apa, que és molt fàcil. Bon profit!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada